Catatan Popular

Jumaat, 11 Mac 2011

membahayakan kesihatan.

                                        merokok,,ermm citer pasal rokok ni  tak sudah sudah,,kempen ini dan itu,,tapi bagusla buat kempen kerajaan malaysia kita berbuat demikian,yerla nak tengok rakayat sht wal afiat,,,
habis cam ner harga rokok naik ,,dorang beli jugak,beli,,,ermm nampaknya hanya peroko yang tahu feelingnya isap rokok niii,,,saya pun hisap jugak,,nak berhenti payah bro,,kene slow slow la,,sbb saya dah alami pengalaman nak benti,,siap buang rokok tu sampai sehari saya tak leh nak buat pe,,tak le duduk la,,klo mulut ni tak isap rase tak best,,ermm isap gak la ,,da ketagih,,tapi takla ketagih cam hisap bende yang memudarakan diri sendiri contoh dada,,
                                      painting rokok ni saya lukis tahun 2008,saje jer nak lukis ,,,entah cam ne la  saya teringin nak  buat painting ni,,saya kutip kotak rokok2 tu,,tepi jalan,saya kumpul dan lukis live mengikut kedudukan yang menarik,,susah jugak mule mule,,,perpun kene sabar mase nak melukis,,macam korang la kan nak lukis kene sabar,memancing kene sabar,kerje pun kene sabar tunggu gaji kan,,,heheh.medium yang saya gunakan adalah medium acrylic,satu bahan medium seperti cat air tapi capat kering,tu pun nak bagi tau ke? mesti korang da tau kan,,,pew la,,,heheh,
                                  

Tiada ulasan: